سجاده ى خيس مادرم... ( شرم نوشته اى از سامان عظيمى )

.....................



سجاده ى خيس مادرم... ( شرم نوشته اى از سامان عظيمى )

چه بغضى دارم امشب برادر... چه بغضى دارم امشب برادر... آخه... آخه شنيدم كه پدر آرزوى مرگشو كرد!!! چه بغضى دارم امشب برادر... ميگن... ميگن شدم وارث درد... آخه مادر ، بخاطرم گريه مى كرد...!!! بميرم واسه گريه هاش ؛ چادر شب قشنگ شو!!! اوخى بازم داشت واسه من دعا مى كرد...!!! اما مادر... مادر كه اشك هاش نميدونن كه چقدر ... ميشكنم از قلبى كه دردهاش من باشم... . اى كاش بميرم و نبينم كه مادر ، دلواپس من باشه و خيره به در ؛ ميخواد بره سراغمو بگيره از كسى كه رفته و رفته ديگه سفر... آخه مادر... خيلى كوچيكه پيش تو ، غرورتو نشكن نرو... نرو نرو ارزش نداره بخدا ، اگه دلش با من بود اون ؛ هرگز نميشد اون جدا... آخه خدا... اشك هاى مادرو نگاه!!! دارم ميتركم بخدا... . چه بغضى دارم امشب برادر... نميدونى چه زجرى من كشيدم ؛ خودم با جفت چشم هام اشك هاشو ديدم!!! بميرم. سجاده ش چه خيسه خيس بود!!! از غصه م انگارى مادر مريض بود...!!! ناجور بحرانيه وضعم برادر.. دارم از دست ميرم ؛ از دست مادر... چه دردى دارم از درد جدايى.. ، دلم تنگه برادر جان كجايى؟؟؟ دوباره خشك شدن اشك هام رو گونه م...!!! خبر دارى هنوز تو خاك و خونم؟؟؟ برادر جان خبر دارى شكستم؟ مردم از انتظار از بس نشستم؟ جواب قلپمو از كى بگيرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميترسم توى اين غربت بميرم... برادر جان كجاست دست هاى گرمت؟ داداش كوچيكه تو كشتن برادر... همه رفتند.. نموند همدرد و ياور.. چقدر خالى شده پشتم برادر...!!! برادر جان همه اشك هامو جمع كردم واسه... ، روزى كه گفتن پدرو دوست ندارى ؛ برادر... نشونشون بدم... . ميدونم بعده رفتنم "مردم ميگن:" ميگن كه از سنگ شده و دلش واسه هيشكى نسوخت...!!! اما اونا كجا بودن؟؟؟ وقتى يكى شب تا سحر ؛ چشم هاشو به جاده مى دوخت... كجا بودن اون لحظه ها؟؟؟ كه من عزيزترين بودم... پدر نوازشم مى كرد. فرزند بهترين بودم... بگذريم از اين همه حرف ؛ گريه كه تأثير نداره.. ميميرم و زنده ميشم... مادر چشم هاش اشك مياره...... واس خاطر اشك مادر ؛ يه مدتى ميرم سفر... اين نامه رو ميدم به تو ، خبر سلامتى مو ببر... پدر باور نداشت برم ؛ واسه اينم وداع نكرد... شنيدم وقته رفتنم ، همش منو صدا مى كرد... اشك چشم هاى مادر هم شد بدرقه ى راه من.. اميدوارم كه جفتشون ؛ بگذرن از گناه من.. رفتم كه با نبودنم ، غصه شونو كم بكنم.. فضاى سرد خونه رو ، خالى از ماتم بكنم.. اما انگار با رفتنم ، به غم هاشون اضافه شد!!! رو ندارم كه برگردم.. دل ديگه بى اراده شد... اينقدر نگردين دنبالم. بگذرين از خاطره هام... اشك مادر ريخت پاى من..! با چه رويى ميخوام بيام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دردهامو ريختم تو خودم.. هرگز جيكم در نيومد... اين همه مدت.................. تركيدم. برادر صبرم سر اومد.. هيشكى نپرسيد كه چرااااااااا؟ اين همه گوشه گير شدم.. گذشت ديگه دوران من.. انگارى خيلى پير شدم...!!! قسم به اشك حسرتم به آخر خط رسيدم.. دنياى آشوبى دارم... از زندگى خير نديدم.... بازم كه خيس شدن چشاش!!! تموم كنم نامه رو باز ، الهى قربونش برم كه گريه كرد سره نماز... بغضمو ميخورم بازم.. اين آخرين جمله ى من... از ته قلب بى كسم: نبينم اشك هاتو مادر...: تو جون من... تو قلب من... مادر تويى همه كسم. مادر تويى همه كسم. تنهاترين تنها سامان!!! ( مادرم ، الهى قربونت برم : اميدوارم كه اشك تو ؛ باز نچكن رو عكس من... تو عاشقى... تو قلبت ميتپه برام... برعكس من ، بر عكس من... منو ببخش.. منو ببخش كه گريه هام نميتونن... نميتونن حسمو منتقل كنن... خيلى دوست دارم مادر.. منو ببخش... منو ببخش... هرچقدر هم پنهون كردم اما نشد... ببخش اگه اين شد سبب ؛ دردمو منتقل كنم... منو ببخش... منو ببخش... خيلى دوست دارم مادر. )



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت15:32---31 ارديبهشت 1392
عزیزم به منم سر بزن
پاسخ: ممنون از اينكه به وبم سر زدين رويا خانوم. خيلى خوشحال شدم از حضور گرمتون. ببخشيد راستش من الان چند وقته نتم قطع و با uc mobile ميام نت و متاسفانه نميشه تو blogfa كامنت بذارم، بازم ممنونم ازتون و ببخشيد از اينكه نميتونم براتون كامنت بذارم...


y ashegh
ساعت14:41---22 اسفند 1391
mer30 dadashe nazam az nazaraye khoshgelet....

KiMiYa
ساعت23:03---7 اسفند 1391
امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری ، که آدم نه خودش میداند دردش چیست





و نه هیچ کس دیگر ، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش





گرم میخواهد...
پاسخ: kheyliiii ziba bood aji kimiya ... kheyli mamnoonam azatoon


mehdy
ساعت14:27---6 اسفند 1391
سلام سامان جون وبتون خیلی زیباست و از این مطلبتون خیلی خوشم اومد خوشخال میشم که به سر پناه ماهم سری بزنید البته اگه افتخار میدید
پاسخ: salam dadashe man mersi. ba eftekhar link shodi... khoshhal misham bishtar hozoureto to webam dashte basham.


یه عاشق تنها
ساعت16:04---28 بهمن 1391
عشق براي من عين ديوانگيست! بدون قانون! بدون منطق! بدون مصلحت‌انديشي! كاملاً وحشي!!! بعضي‌ها نماد عشقشان كبوتر يا مرغ عشق است. چه نماد لوس و بي‌مزه‌اي! نماد عشق براي من گرگ است! گرگي كه ميشود اطمينان و حريص بودن را در چشمانش خواند. گرگي كه هيچوقت رام و اهلي نميشود! گرگي كه معني آرامش را نمي‌فهمد! گرگي كه آنقدر بي‌منطق هست كه همه چيز را به خاطر عشقش زير پا بگذارد


پاسخ: Salam Daash Reza, Mersi


اجــــــــــــــــی محـــــــــــــــــدثه
ساعت20:24---9 بهمن 1391
سلام داداش گلم خوبی عزیزم

اره دیگه ماهم دانشجو شدیم

تو خوابگاه باحال بود با بچه ها خوش میگذشت

کلاس ها که فعلا توپیچ هستن برگزارنمیشم

از هفته ی دیگه باید برم

موفق باشی گلم درساتو بخون


پرنسس
ساعت20:42---7 بهمن 1391
سلام داداش کوچیکه ی من.خوبی؟حالت چطوره؟

امتحانا خوبه؟

فقط دفعه ی بعد یهو غیبت نزنه باشه؟

مرسی که اومدی سر زدی...
پاسخ: سلام علكم آجى بزرگه ى خودم. مرسى. خواهش ميكنم... راستش آجى اين روزها مشكلاتى باعث ميشه زياد نتونم نت بيام ولى باوركن آجى بخدا اگه باشم حتما ميام بهت سر ميزنم. اگه نظرهام تأييد نشه مطمئن باش نيستم!!! ممنونم ازت آجى من


mahsa
ساعت9:11---7 بهمن 1391
جا برای من گنجشک زیاد است ولی به درختان خیابان تو عادت دارم عادتم داده خیال تو که یادم باشد یاد من هم نکنی باز به یادت باشم

slm na in che harfiye merc az hozuret
پاسخ: khahesh mikonam ajim. vazifam bood


رامین
ساعت22:28---6 بهمن 1391
: سلام داداش سامان گل و سنبل. داداش ما همینطوری قبولت داریم بدجور.پاسخ: Fadat Dadash Ramin

رامین
ساعت23:37---4 بهمن 1391
هر كس آنچنان مي ميرد كه زندگي مي كند





آپم
پاسخ: Chashm, Daashi Ramin


اجی محدثه
ساعت14:17---3 بهمن 1391
سلام داش گلم اقا سامان

جالب بودخیلی قشنگ بود فدات داداش


ساعت22:14---2 بهمن 1391
اینجا سکوت مطلق حکم فرماست...





آهنگ گذاشته ام....





به عکس زیبایت خیره شده ام....





عکسی که تنها سهم من از این عشق بود....





همین نه بیشتر.....





عکسی که با دیدنش غم هایم بیشتر...





و اشک هایم سرازیر تر می ش
پاسخ:
Ye Aks Che Lotfi Mikone Be Ye Dele Tang...


یه عاشق تنها
ساعت22:14---1 بهمن 1391
چه قدر سخته منطقی فکر کنی...


وقتی احساساتت داره خفت میکنه...



پاسخ: are dadash reza... mersi kheyli ziba bood.


یه عاشق تنها
ساعت21:19---30 دی 1391
کاش حداقل جوانمردی می کردی!

و مهربانیم را بهانه رفتنت نمی کردی!

تا من مجبور نشوم هرروز سنگ را نشان دلم بدهم

و بگویم:

اگر مثل این بودی او نمی رفت...
پاسخ: ye dooneie Rafighe Khodam


رامین
ساعت23:06---28 دی 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …
پاسخ: Ye Donyaaaa Mamnoon a Hozoure Garmet Dadash Ramine Aziz


یه عاشق تنها
ساعت21:17---28 دی 1391
مادر " مرا ببخش درد بدنم بهانه بود !
کسی رهایم کرده بود...
که صدای بلند گریه ام؛
اشک هایت را در آورد...!!!


یه عاشق تنها
ساعت14:06---28 دی 1391
زخم های دستم را می بندند و می گویند:چرا با خود چنین کردی،ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند...


پاسخ: Ha Ey Gofti Daash ReZa ,mersi Harfe Delam Bood


my love
ساعت12:34---28 دی 1391
دلتنگي يعني:
دقيقه دقيقه گوشيتو چک کني و وانمود کني
داري ساعتتو ميبيني.

سلام داداشی. ممنون از حضور مستمر و همیشگی ات. راستی عنوان وبلاگ ما خیلی وقته عوض شد ولی تو هنوز درستش نکردی، دیگه عاشق تنها نیستماااااااااااااا.
یه دونه ایی...


my love
ساعت12:34---28 دی 1391
دلتنگي يعني:
دقيقه دقيقه گوشيتو چک کني و وانمود کني
داري ساعتتو ميبيني.

سلام داداشی. ممنون از حضور مستمر و همیشگی ات. راستی عنوان وبلاگ ما خیلی وقته عوض شد ولی تو هنوز درستش نکردی، دیگه عاشق تنها نیستماااااااااااااا.
یه دونه ایی...


یه عاشق تنها
ساعت11:16---28 دی 1391
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می توني هديه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ريزی که

نمی خوای از دستش بدی.....!
پاسخ: Are Dadash Reza Vaghean...


رامین
ساعت21:27---27 دی 1391
واقعا ممنونم ازت


رامین
ساعت20:48---27 دی 1391
سلام داداش گلم. ممنون از حضور زیبات

الان آپم

منتظرتم

بدرود
پاسخ: Chashm Dadash. Khahesh Mikonam Hami Ala Miyam


یه عاشق تنها
ساعت10:18---27 دی 1391
امروز معلم عشق گفت :

دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند !

مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند .

گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم ؟

لبخند تلخی زد و گفت :

شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد
پاسخ: Salam Daash Rezaye Aziz.. Vaghean Ziba Bood.. Mersi k Hamishe Miyay o Sharmandam Mikoni Rafighe Samimiye Khodam.


H_Darkness
ساعت0:22---27 دی 1391
کاش کودک بودم که به هربهانه ای به آغوشی پناه می بردم و آسوده اشک می ریختم !

بزرگ که باشی باید بغضهای زیادی را بیصدا دفن کنی …
پاسخ: mersi dadash. kheyliii ziba bood


پرنسس
ساعت19:39---26 دی 1391
دوست داشتن یعنــــی اونی که اگه صــــــد دفعه هم ناراحتــــش کنی ،



هربار میـــــــگه این دفعه آخـــــریه که می بخشــــــمت و با اخـــــم میاد توی بغــــــلت...
پاسخ: kheyliiii ziba bood. mamnoonam azat ajim.


sahar
ساعت12:39---26 دی 1391
عااااالش بووود داداشی@} ;-

رامین
ساعت22:46---25 دی 1391
شرمندمون نکن داداش سامان. شما گلیت همه روهم گل میبینید عزیزم
پاسخ: Nazare lotfete Dadash, Man Bekhoda Bedoone Eghragh Goftam... Dadash Ramine Khodemooni Ye Doone bashi.


رامین
ساعت22:23---25 دی 1391
دلي که عشق ندارد و به عشق نياز دارد،آدمي را همواره در پي گم شده اش،ملتهبانه به هر سو مي کشاند


سلام داداش گلم. راستی من با اجازت لینکت کردم
مرسی بابت حضور زیبات


یه عاشق تنها
ساعت16:41---25 دی 1391
نــامــت را...

خــاطـراتــت را...

دوستت دارم هایت را..

و لمس حـس ِ بــودنـت را...

هـمـه ُهــمه را ، بــه دسـت سـرد بــاد سپـُـردم!

یـــــــادم تـــو را فـــــــرامــــــــوش...
پاسخ: kheyli ziba bood dadash reza mersi


پرنسس
ساعت16:02---25 دی 1391
سلام داداش سامان...خوبی؟
کجایی؟
کم پیدایی!!!


یه عاشق تنها
ساعت13:03---24 دی 1391
سر خاک من...!!

اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!!

اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!!

اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!!

اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!

عجب روزیه اون روز...!!
پاسخ: mersi dadash reza bamarame khodemoon... ey val vaghean harfe delamo zadi


پرنسس
ساعت18:50---23 دی 1391
زندگی به من آموخت هر چیز قیمتی دارد



پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می شود !
پاسخ: mamnoon a hozoure garmet ajie man.


رامین
ساعت12:18---22 دی 1391
ترک دین و دل نمودم ، ترک جان هم می کنم ، هرچه گویی غیر عشقت ، ترک آن هم می کنم !
پاسخ: afarin dadash... bezanin kaf ghashangaro be eftekharesh.


y ashegh
ساعت18:16---21 دی 1391
روي آن شيشه تبدار تورا"ها" كردم،اسم زيباي تورابانفسم جاكردم،شيشه بدجوردلش ابري

وباراني شد،شيشه رايك شبه تبديل به درياكردم، باسرانگشت كشيدم به دلش عكس

تورا،عكس زيباي توراسيرتماشا كردم

up kardam dadasham,


y ashegh
ساعت16:42---21 دی 1391
خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن ، که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است ...
مادرم دوستت دارم

ali bood dadasham, mesle hamishe ba ehsaso ziba bayan kardi


sara
ساعت15:20---21 دی 1391
salam dadashi khoobi?ye ap gozashtam k khodam goftamesh montazeretama zood biya nazar bede.pishapish mamnoon.

ارمین
ساعت21:12---20 دی 1391
سر بروی شانه های مهربانت میگذارم



عقده ی دل میگشایم



گریه ی بی اختیارم



از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم



شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
پاسخ: ممنون از حضور گرم و آرامش بخشت داداش آرمين...


H_Darkness
ساعت21:08---20 دی 1391
بچـــه کـــه بـــاشی

از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم

مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،

بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی

از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ !


پاسخ: ممنون از حضور گرم و صميمانه ت داداش...


پرنسس
ساعت21:10---19 دی 1391
دوست داشتنت،







هوس نیست ...کہ باشد و نباشد .







نفس است !







تا باشم...







تا باشی ...!
پاسخ: ممنون آجى واقعا زيباااااا بود


مهرسا
ساعت16:43---19 دی 1391
سلام داداش سامان.



متنت خیلی قشنگ بود!! خیلی!!!



راستی من تا هفته دیگه دوباره برمیگردم اما ایندفعه خیلی فرق داره!



چون ایندفعه.....



هیچی.. شاید بعدا بهت گفتم.



تا یه هفته دیگه یا حق!
پاسخ: سلام آجى مهرسا يه دنيااااا ممنون از حضور گرم و آرامش بخشت... خوشحالم كه تصميم گرفتى برگردى ، من و بچه هاى ديگه بى صبرانه منتظر برگشت دوباره ت هستيم... ممنون


sara
ساعت17:39---18 دی 1391
salam dadashe gplam bazam mesle hamishe gol kashti kheily ghashang bood.khaste nabashi mehraboon.merc k khabaram kardi.movazebe khodeto khoobiyat bash.montazere ape jadidet hastam.

Saman Azimi
ساعت14:11---18 دی 1391
بدترين چيز اينه كه محبت مادروووووووووو با هان و چيه و.... جواب بديم..

بعد زنگ يه غريبه كه فقط هوسه با جااانم جواب بديم.!!!

.

.

.

Salam Saman... Man Vojdanetam.. Havaset Bashe... Are... Are Havaset Bashe.. Man A in Pas Bahatam... Are.. Are Bahatam.. Havaset Bashe Samaaaaaaaaaan.!!!
پاسخ:

I


Mother...


رامین
ساعت23:33---17 دی 1391
سلام عزیزم





























قلم زدی









زیبا قلم زدی









عشقتو قلم زدی









عشقتو زیبا قلم زدی









افرین









منم اپ کردم









منتظرتم









بدرود
پاسخ:







سلام داداش. مرسى از حضور گرم و هميشگيت...

راستى به روى چشم الان ميام داااااشم.
راستى داداش بدون ♥ ميام...!!! ديگه دلى ندارم آخه...
ميدونى چرا؟
بعده اشك مادرم انداختمش زير دست و پا...
كاش اونكه عين خيالش نيست برش ميداشت...
نوازشش ميكرد...
تو بغل ميگرفتش...
چه ♥ خوشى دارم هاااااااااااااااااااااااااااااااااا... اوخى خداجون خودت نگاه كن آخه...


my love
ساعت13:03---17 دی 1391
اگـر مــيدانستم....

بدون مــن....

خــوش تري.

نوبــت به تو نمــيرسيد....

مــن...

تــرکت مــيکردم.



دادشی، با چند تا پست منتظرتم.
پاسخ: چشم داداشى الان ميام. يه دنيا ممنون از حضور گرم و آرامش بخشتون...


my love
ساعت13:02---17 دی 1391
سلام داداشی. خوبی؟ مرسی از این پست زیبا، واقعا عالیییییییی بود. میتونم به جرات بگم یکی از بهترین پست های این وب بود. واقعا دمت گرم. حیفه این استعداد نیست که حروم بشه. بزن تو کار نویسندگی، جدی میگم. مطمئن باش کارت میگیره.
خلاصه موفق باشی. یه دونه ایی داداشی. فعلا...


my love
ساعت12:59---17 دی 1391
برايم مهم نيست...

اما موهايم را طوري شانه ميزنم که مادرم موهاي سفيد را نبيند.
پاسخ: ممنون داداشم . خيلى زيبا بود... الهى من قربون مادر عزيزم بشم كه تنها فرشته ى روى زمينه. اين پست رو تقديم ميكنم به مادر عزيزم و همچنين تموم مادرهايى كه غم بچه هاى بى لياقت و ذليلى مثل من رو ميخورند... از همين كامنت ، از همين پست ، از لابه لاى واژه با غبارى از شرم و پشيمونى ميگم: "دوستت دارم مادر" همين.


پرنسس
ساعت12:36---17 دی 1391
گاهی عمر تلف میشود ؛







به پای یک احساس …







گاهی احساس تلف میشود ؛







به پای عمر !







و چه عذابی میکشد ،







کسی که هم عمرش تلف میشود ؛







هم احساسش …
پاسخ: خييييييلى زيبا بود آجى. هميشه شرمندم ميكنى... يه دنيااااااااا ممنون از حضور گرم و آرامش بخشت...


پرنسس
ساعت12:35---17 دی 1391
خیلی غمگین بود...قضیه چیه داداش؟حالت خوبه؟

sogand
ساعت22:52---16 دی 1391
salam baradar.tavalodam bode ha.nemiay keyk bokhori?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در شنبه 16 دی 1390

و ساعت 19:11



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 76578
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1